Under Armour se pridržava politike zaštite potrošača. Kao naš potrošač imate pravo unutar 14 dana od dana primitka narudžbe vratiti kupljeno iz bilo kojeg razloga. Vratiti naručeno možete dostaviti ili poslati dostavnom službom na na adresu:pošiljatelja na vašem maloprodajnom računu. .

Obrazac za reklamaciju možete preuzeti na sljedećem LINKU
 
REKLAMACIJE

Ako ste nezadovoljni proizvodom kupljenim na našoj stranici, obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku. Ukoliko ustanovite da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe i opisom reklamacije putem emaila: online@eshop.underarmour.hr  ili telefonski na 0800 900 877.

Temeljem Vašeg opisa reklamacije, javit ćemo Vam informaciju o tome:    
•    može li se proizvod zamijeniti za novi, 
•    može li se za proizvod vratiti novac,    
•    može li se naći neko drugačije rješenje problema

U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište.

Kada proizvod stigne nazad u našu trgovinu, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar najkasnije 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski ili e-mailom. 
 
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo vas da u prisustvu dostavljača provjerite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (potrgani dijelovi i udubljenje) paket ne bi trebali preuzeti. U ovom slučaju molimo vas da nas nazovete na broj korisničke podrške ili  da nam se javite na email: online@eshop.underarmour.hr  sa potrebnim podacima (ime, prezime, telefon) i navedete razlog zbog kojega ste odbili preuzeti paket. U najkraćem mogućem roku obavijestit ćemo vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24 sata od trenutka primitka pošiljke, nazovete na broj korisničke podrške, ili  da nam se javite na email: online@eshop.underarmour.hr  opišete problem koji imate. U najkraćem mogućem roku obavijestit ćemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave nesuglasnosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo vas da nas kontaktirate telefonom ili emailom, te postupite na predloženi način za robu kupljenu putem internet prodaje te naručeno možete pošaljite poštom zajedno sa obrascem zahtjeva za reklamaciju. U slučaju robe s greškom, trošak dostave reklamacije snosi Under Armour.

Vjerujemo kako ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

Zamjena za novi proizvod/povrat novca bit će odrađen unutar 14 radnih dana.

Upite, prigovore i pohvale, vezane za kupovine i situacije u fizičkim, maloprodajnim trgovinama, možete uputiti na mail adresu: nam se javite na email: online@eshop.underarmour.hr . Na istoj adresu možete postaviti upit o stanju podnesene reklamacije.
 
OBRAZAC ZA REKLAMACIJU možete preuzeti na sljedećem LINKU
U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o zamjenskom proizvodu ili povratu novca.
 
ONLINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Sukladno uredbi Europske unije, Under Armour web trgovina sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje kupci mogu predati online.

Uredba Europske Unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 09. siječnja 2016.

Sukladno Članku 14. stavku 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS. Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) započela je s radom 15. veljače 2016. godine.

Nastavno na gore navedene odredbe, u nastavku je elektronska poveznica : Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova

Za detaljnije informacije budite nam se slobodni obratiti putem emaila: nam se javite na email: online@eshop.underarmour.hr ili pozivom na telefon 0800 900 877.